Communicatie en Onthaal

De dienst Communicatie en Onthaal houdt zich bezig met volgende taken:

  • onthaalbalie en infopunt in het gemeentehuis
  • verkoop van gemeentelijke geschenkcheques
  • antwoord helpen zoeken op alle mogelijke vragen van inwoners
  • meldingen, suggesties en klachten registreren, doorgeven en beantwoorden
  • beheer van een heel gamma van kanalen waarmee de gemeente de inwoners en geïnteresseerden wil informeren en verenigingen de kans wil geven om hun activiteiten bekend te maken
  • nieuwe inwoners zo uitgebreid mogelijk inlichten over de lokale dienstverlening en het gemeentelijke beleid met een welkomstbrochure en een halfjaarlijks onthaalontbijt
  • mee een vlotte toegankelijkheid van de verschillende gemeentelijke diensten en documenten realiseren
  • bewaken van de gemeentelijke huisstijl
  • contacten onderhouden met de pers via persmededelingen en persconferenties - een overzicht van onze perscontacten vind je hier
 

Contact

Dienst Communicatie en Onthaal
Kerkplein 17, 2220 Heist-op-den-Berg
Tel. 015 22 86 50 (onthaal), 015 22 86 53 (communicatie), fax 015 22 86 69,
mail info@heist-op-den-berg.be

Openingsuren

Ma, wo, vr: 9 - 12 uur en 13.30 - 16 uur
Di, do: 9 - 12 uur

Telefonisch contact

Ma, di, wo, do: 9 - 12 uur en 13.30 - 16 uur
Vr: 9 - 12 uur